Main Forum

ranking drawings

2 replies
Posts:
16
Bunnies:
+15
yeah i posted on this forum like... last year?
in my humble opinion, ive grown a lot ^-^
no references were used except my own hand lmao
rank me pls!

http://imgur.com/a/8IBRr
http://imgur.com/a/DlXuH
http://imgur.com/a/NSYpy
http://imgur.com/a/wGMMa
http://imgur.com/a/xjo3c
f14346efae784b47431c4a8d2840ba2e.png
e994f1afba93ac8f10c27ef08d01c1de.png

Colonoscopy with a GoPro (͡ ͡° ͜ つ ͡͡°)
Posted Sep 10, 17 · OP · Last edited Sep 10, 17
Bunneh
x 1
x 1
List
Undo
Posts:
277
Bunnies:
+229
Yooo

Your colours are pretty dang epic, and I like the soft style you have <3
Your rank was just on the border of B, but I've placed you into C for now. You've got nice character interaction going on in your art, but I think you're just missing more of the background/full body aspect of it. You can definitely get into B, right now it's just lacking a bit of variety. There's a lot of potential in this though, so keep going :d

(PS: Dang it I do love TF2)
Also join our discord if you want! You can chill there and ask for critique from us (random usagi artists) if ya need any ~
Das Pigeonman
Posted Sep 14, 17
Bunneh
x 1
x 1
List
Undo
Posts:
16
Bunnies:
+15
thank you so much!!! <3 your comment was so sweet haha :d i'll def work on it
f14346efae784b47431c4a8d2840ba2e.png
e994f1afba93ac8f10c27ef08d01c1de.png

Colonoscopy with a GoPro (͡ ͡° ͜ つ ͡͡°)
Posted Sep 14, 17 · OP
Bunneh
x 1
x 1
List
Undo
NoticeNotices